Mexico #2

Here we go, nu har jag tagit examen, gått på bal, vart i Florida, fått föräldrar hit på besök och mycket mer. 10 dagar kvar och jag vet inte vart tiden har tagit vägen. Skulle stanna ett år till om jag kunde, men tyvärr går ju inte det. Här är i alla fall lite mer Mexico bilder, inte i någon tidsordning eller så. 
Vi hyrde 2 golfbilar så vi kunde åka omkring och titta runt på Isla de Mujeres, den va nämligen väldigt liten. 
Vi åkte ön runt och stannade för att kolla på fina byggnader, utsikter, gator, köpa kokosnötter och så. Där vi bodde var inte så jätteturistigt egentligen, det var en liten gata med restauranger och säljare som alla lockade på turister men annars var det väldigt lugnt och så. Inte som Cancun, som då är för turister och så.
Körde runt på dessa, besökte en man från England som byggt en liten ö utav plastflaskor och som bott där i typ 10 år, fick en guidad tur (väldigt liten ö) och han bjöd på solkaka och te, det var kul. 
Hade en bild utan solglasögon också men kunde inte hitta den, så ja, coola vi ser ut.
Åkte till andra spetsen av ön där det fanns en gammal Maya-indianruin typ, väldigt fint var det där, och knappt en människa. 
Sedan åkte vi tillbaka igen. 
Sista kvällen åt vi på en restaurang nära där vi bodde, de hade hundar som satt och titta på taken.
Lite olika bilder framför en skylt med öns namn. 
 
Nu ska jag spela lite piano, även om de är fint ute, blev nästan bränd igår och vill inte bli som jag var i Mexico - helt röd. Ajjjj. Beger mig ut lite senare istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback