Åsikt om organisationen.

Fick fråga om STS och om jag nu efter detta året skulle rekommendera dem för andra. 
 
STS är en ganska stor organisation och jag tror det är upp till hur man är om man kommer gilla dem eller inte. Jag vet många som har tyckt att det varit uselt, andra tycker det har vart superbra. Jag själv har inte haft så mycket kontakt med STS, delvis för att jag har en annan organisation här - PAX - men också för att jag inte har haft så mycket problem med familj eller skola eller så. Jag hade nog väldigt tur som inte hade några anledningar att prata med min organisation under året. Innan hade jag ofta kontakt, mejlade om olika saker flera gånger i veckan, och tyckte alltid STS svarade inom 1 dag, vilket jag tyckte var otroligt bra och skönt att veta. De anordnade en för-träff, där man fick träffa flera andra som skulle åka och det var också jätteroligt! Även om det är många som åker med dem så kände jag alltid att det behandlade mig individuellt och alltid försökte få det som jag önskade. 
Jag åkte inte på några rundresor med organisationen, utan med vänner jag fått och familj, men vad jag hört från andra så annordnar STS väldigt bra sådana resor, så om man har chansen tycker jag man ska göra det! Så överlag har STS fungerat toppen för mig och jag skulle absolut rekommendera dem till andra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback