Kommande månader

Bild innan avfärd, en solig septembereftermiddag i Wisconsin. 
 

Nu är det bestämt, efter trubbel med att stanna kvar efter skolan slutat, har jag fått mitt hemresedatum. Det är ju 5-10 dagar efter skolan som man ska åka hem enligt mina organisationer, men min familj kommer komma hit, och sedan lyckades vi göra ett undantag så att jag får någon vecka på mig att säga hejdå till alla och bara träffa vänner! Har gjort min fredag extra bra nu när jag fått reda på det + att jag höll mitt engelska tal, känns så skönt att ha det gjort. Nu är det bara conference imorgon och sen är allt lugnt. 
 
Kan ju avslöja lite roliga saker som kommer hända (tror inte jag pratat om det i alla fall annars får ni höra det igen), så här är lite grejer som händer inom de närmsta månaderna: 
 
Super Bowl Sunday - På söndag är den stora finalen mellan broncos och seahawks, kommer ha tvsittarkväll med roliga personer.
Theatre lock-in and skating - Skridskoåkning med teaterdepartmentet i skolan, sedan är det övernattning i skolan i teater och kör-delarna, kommer bli massa roligt folk och bli mysigt!  
Valentine's Day - Kommer nog gå och se en film eller något med alla vänner som inte ska gå på någon dejt hah.
Courtwarming - Vet inte om jag ska gå, men just nu tror jag det verkar som det. Det kommer bli grymt om det blir av. 
President's Day - Presidentens dag firas med ingen skola!
Mammis födelsedag! 
Lorde-konsert - ! Ska se Lorde och dansa till Royals! Om ni inte har lyssnat mycket på hennes album bör ni spana in det förresten. 
Mexico - Om en dryg månad är det springbreak, och då drar familjen iväg till en liten ö utanför Cancun för att bo strax intill en strand och bara badabadabada!
Florida - Blev alldeles nyss inbjuden av en kompis att åka med hennes familj till Florida, där ska vi gå på Disney-world, Harry Potter-värld och alla de där funparksen :) 
 
Börjar förstå hur snabbt allt går, och kan inte förstå att det nu har snart gått 200 dagar här i USA, det går för fort!!

Kommentarer
Lena säger:

Vad kul att det blev som du ville med hemresan Elsa!

2014-02-01 | 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback