8/1/14

Hiiiiiiiii
Nu sitter jag och har BEST (=vi g;r ingenting). Andra semester har b;rjat och jag fick precis mina betyg f;r f;rsta semester. De ser ut s[h'r;
 
American History: A-
Stagecraft: A
IB English: B-
Concert Choir: A
General Psychology: A-
Algebra II: A
 
Jag 'r n;jd och k'nner mig inte stressad. Jag ;nskar skolan alltid kunde vara s[. Nu 'r det snart dags f;r matte innan vi slutar och jag har simtr'ning. Ig[r hade vi t'vling och jag fick simma br;stsim som jag velat s[ l'nge! Jag kom f;rst i mitt heat, 100 yard br;stsim (n'stan l[ngsammaste heatet) och 3:a i 50 free ([terigen, l[ngsamt heat). S[ var det seniornight, s[ f;r'ldrarna fick g[ med seniorsen och de blev uppropade och de ber'ttade saker om en framf;r hela publiken. Abby och Julie gick med mig, sedan [kte Abby hem och Julie v'ntade tills jag var klar. F;rsta skoldagen ;ver och idag 'r andra. 2 kvar tills helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback