18 år - 6576 dagar

Nu är det 30 minuter kvar av min födelsedag, jag har 9 procent batteri kvar och imorgon börjar skolan. Så, jag ska lägga mig och sova. Men ville bara skriva något när det ändå är min födelsedag (inte det längre i Sverige då men).  Jag är myndig woho. Händer ju inte så mycket här i USA, men när jag kommer hem kan jag ta körkort!! Och så kan jag rösta i September! Och ja, allt möjligt. 
Har haft en fantastisk födelsedag, (7%) vaknade och fick lite paket. Fick god frukost lagad. Sedan tog jag en dusch och gjorde iordning mig för att åka iväg på dagsbio, såg "Saving Mr. Banks" och den var bra, fast ganska sorglig på slutet. - Har aldrig sett så mycket bio som här. - Efter det gick vi lite i affärer och tittade. Åkte hem och såg ett avsnitt av parenthood (bara 12 avsnitt tills vi sett klart allt!) och sedan åkte jag och Julie och hämtade Hank som varit och klippt sig hela dagen. Luktade som en ängel och var så glad när vi kom och hämtade honom, och så var han så glad och stolt när vi sa att han såg så fin ut, haha. 
På kvällen åkte vi och åt på La Fuente, en restaurang med mexikansk mat. Och så hade Tom pratat med dem så de kom och sjöng för mig med dessert och satte på mig en stor mexikansk hatt, och alla vände sig om och tittade, haha, var rätt festligt! Vi åt, de sa alla något de tyckte var så bra med mig (de sa så fina saker och haha, vill skratta och gråta) åkte hem och där blåste jag ut ljusen på en annan tårta, men kunde typ inte äta. Så såg vi ett till avsnitt av parenthood och pratade. 
Och nu ska jag sova (4%), så godnatt. puss. 
 
Och tack för alla gratualtioner, blev så glad för massor av fina hälsningar överallt! :)
 
bilder från julafton när jag pratade med släkt på skype! <3

Kommentarer
🐶 säger:

Bild på Hank efter klippningen🐾

Svar: oki, snart :)
None None

2014-01-07 | 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback