Hallå

Nu blev det lite som det blev igen. Ugh, har ju bilder från dansen och borde väl berätta lite om min helg. Som var förförra helgen, sen var det en helg till och nu är det onsdag kväll. Idag är det Toms födelsedag, han blir 49. Vi var ute och åt nu på kvällen och nu ska jag duscha och gå och lägga mig. 
Vi har skaffat kycklingar! 3 små ulliga och söta (kommer snart bli fjädriga och stora) som heter Hazelbird, Eve och Rosie/Rose. De är så goa, och jag ska lägga upp lite bilder på dem nu när de är små och söta. 
Nu ska jag läsa lite medans jag väntar på att Abby ska ha duschat klart. Adios amigos

Kommentarer
🐶 säger:

Gillar namnen på kycklingarna särskilt Rosie/Rose:)

2014-03-02 | 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback