tennisavslutning, musikal och godis

1. Bild från rehearsal, alla sago-figurer i pjäsen. Abby är längst ut på högra sidan! (Jag är inte med där)
2. Camryn tar bild på mig dagen efter Halloween, var ute sent och halvsomnade i klassen (obs, det är en klass där man gör läxor, och hade inga denna fredagen, hehe)
3. Godis från Halloween. 
 
1. Väska som alla seniorer i tennisen fick på vår avslutningsbanquet som var förra tisdagen. Tyckte det var supercoolt att få en väska med sitt egna namn på. 
2. Ett par skor jag köpte här för ett tag sen. Det är ju lite kyligt ute, men än sålänge kan jag ha på mig dessa, och i skolan funkar ju allt. 
3. Alla tennis-spelare fick även ett intyg på att de spelat, och så togs alla fram framför alla föräldrar på middagen (det var en avslutningsmiddag för spelare och släkt, men mat och utdelning av priser etc). I år vann vi state med tennisen, alltså vi var det bästa tennislaget i hela Missouri. Vilket är svååårt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback