Sista föreställningen. Nu går ridån ner för dig för gott, (Gadget.)

Hoppas ni (K+K+O) förstår min rubrik hehe. Soooo, har haft sista Shrek-föreställningarna nu, de sista två var båda helt slutsålda. Och det kanske inte låter så coolt, men senaste gången det har hänt var år 2002, alltså 11 år sen!! Och det var 2 SLUTSÅLDA!! Publiken har varit helt fantastisk och alla har verkligen gjort ett helt underbart jobb! Är så otroligt tacksam att jag fick chansen att vara med om detta, alla människor är så bra, vi hade cast-party efter showen ikväll, med lamps och dj och allt, det var så himla kul att bara dansa med alla! Så himla sorgligt att det är över nu. 
Efter showen hade vi senior-shots också, var som en liten toast för alla seniors jobb i showen. Det kommer vara så tomt nu, inga rehearsals att gå på, ingen kostym att ta på och av, ingetingetinget. Vissa människor känns det som man inte kommer träffa alls efter showen, vilket suger. Planerar dock att vara crew för nästa show, skulle vilja jobba med typ ljussättning eller ljud tror jag. 
 
Felix, jag, Ethan oooooch Haley.
 
Kayla, Riley, jag och Diego, Ben
En höstbild, en bild med Hank, en bild på mig i basketboll-utrustning (ska nog förmodligen hoppa av teamet nu då men) OCH en bild från efter öppnings-showen, då alla åkte och käkade middag på Applebee's. 
Justin, jag, eh no name och Christian, oooch Maddi längst ner! Ben och Codi. (donkey och Shrek) Haha och mr. Krinky i kanten, han leder okestern och är en av mina körledare (har mr. Perry också). Frågade honom om jag kunde komma in efter skolan och låna ett musikrum och spela piano ibland, han sa "självklart", så ska börja göra det lite nu tror jag. Önskar såå att jag tagit med lite noter från min collection i Sverige. 

Kommentarer
Karin säger:

Jag man fixa note ran men vilka vill du ha?kramis

2013-11-17 | 12:07:59
Karin säger:

Noterna menar jag iPad hängde inte med:(

2013-11-17 | 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback