Shrek promo

Nu har första helgen gått och de tre första föreställningarna är över. 2 till kvar! Denna helgen var det nästan helt slutsålt, och allt som allt räknar D med att vi kommer ha sålt runt 90% av biljetterna, vilket är mer än det gjort på flera år. Åh är så kul, de filmar allt, så det kommer bli en video som man kan köpa! 
Jag syns ibland i filmen, men är lite svårt att hitta mig, är en duloc-citizen, så har gul och blå dräkt peruk och röda knäskydd! Abby är Greta (från Hans och Greta) och hon har en liten blå klänning, vita knästrumpor och flätor som är står ut som Pippi-flätor (gjorda av mig, hehe). 
Har fått en dunderförkyldning denna helg så måste nu vila tills nästa. Och blev tillbakatagen i basketlaget, trodde jag inte kunde vara med för jag missade några dagar under första veckan pga Shrek, men idag kom coach (även min mattelärare) och pratade och sa att jag kunde vara med! Så imorgon ska jag göra ett hjärnskakningstest, något alla som spelar kontaktsport måste göra här. Det är ett test på datorn, som fungerar som ett IQ-spel typ, men mer att komma ihåg, reaktion osv. Man kan lätt upptäcka om någon är skadad, speciellt om man misstänker att den skadar sig, så kan man göra testet igen och jämföra med när man gjorde det innan säsongen. Tycker hela det systemet är en bra idé! 
 
Blir förresten så sugen på att starta en teater/musikal-grupp när jag kommer hem. Alltså tänk liksom en musikal, och det finns ju musik/orkesterresurser (kan sammarbeta med musikskolan?) och liksom, finns så många som skulle vilja vara med tror jag. Liksom, inte bara estet. Och för de som går ljud och anläggning och sånt, skulle vara ett superbra tillfälle för dem. Enda nackdelen är att vi i Sverige går i skolan till 4, här är det 2.30 som gäller. För man behöver längre pass för att det ska bli något. Och med alla läxor, att alla har olika scheman och sånt så dödar de typ hela schoolspiriten. Men åh, de borde gå att lösa på ngt sätt. 

Kommentarer
Karin säger:

Vad roligt att se vinjetten. Vilka fina kläder alla har och vilken härlig musik. Jag vill se hela musikalen.

Svar: kommer köpa DVD:n, så du kan iaf få se den efter, även om det inte är live :)
None None

2013-11-12 | 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback