tjejkalas och prat om avresedatum.

 
250513
 
Var hos min faster på tjejkalas i lördags och tog då dessa bilder nere vid sjön de bor vid, så himla vacker solnedgång, dog lite. Det var väldigt trevligt också, åt mat och pratade om trevliga ting. Min faster satte dessutom på sig sin brudklänning och flera andra klänningar hon haft genom tiderna, vilket var kul! 
 
Har börjar jobba nu också, ska nu samla in de pengar jag ska ha med till USA och desto mer desto bättre! Jobbar för er som inte vet med att sälja jordgubbar, ett jobb jag fick förra året och som jag fick iår igen! 
 
Idag skrev min värdmamma till mig och frågade om jag visste vilket datum jag skulle komma dit. Tyvärr har jag inte fått datum av STS än, men jag sa att man brukade åka någon vecka innan skolan börjar. Hon skrev att skolan startade tidigt iår, 14 augusti. Det betyder då alltså att jag troligtvis kommer åka precis i början av augusti!  Kan inte riktigt njuta av allt med utbytesåret då jag har ångest över det sista skolarbeterna som ska avklaras, vill bara att allt ska vara över! Ska plugga biologi nu, hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback