STS-lägret

 
Tog med kameran men tog inga bilder... Därför tar jag bilder från facebook istället! 
 
Jag var ju alltså på STS-läger förra helgen. Vi var ett så himla gött gäng, kändes som man kunde prata med alla där om vad som helst! Tyvärr var längret så kort, vi kom dit på fredag kväll och åkte till Göteborg på söndag förmiddag. Det blir nog någon annan träff i alla fall så jag kommer förhoppningsvis möta några av alla jag mötte i helgen innan alla åker iväg. I vart fall kommer jag säkert träffa folk när jag ska till Stockholm för att söka visum!!
 
Högst upp till vänster; Rebecca (dela rum, woop). Nedan till vänster syns även Anna (rumskompis också, wie). Sedan är det Sara och jag, (extremt skev blick + allt är osymetriskt med mig, jag mådde faktiskt bra den kvällen, lovar.)
 
Nu när man har haft lägret känns det som att allt är så nära! Är så otroligt glad (måste säga de igen) att jag har fått värdfamilj! På mötet på söndagen skulle alla presentera sig för alla STS:are och våra föräldrar och säga vart man skulle. Jag kunde ju säga staden och jag blev faktiskt förvånad över hur få som fått sin värdfamilj. Trodde kanske 40% hade fått familj men det var nog knappt 10%. 
 
I alla fall, lägret var jättebra, var så gött att träffa folk som också ser fram emot detta och som inte bara nickar när man berättar något utan är engagerade och nyfikna. Träffade en tjej som hette Frida också som tyvärr inte fanns med på bild. Hon har hamnat i delstaten under mig, Arkansas. Vi pratade/lärde känna varandra lite och vi kommer definitivt Skypea varandra under året och förhoppningsvis kanske vi kan träffas någon gång i USA också! Sån himla go människa! 
 
Kommer nog skriva lite mer detaljerat om lägret men inte precis just nu. goodnight. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback