100 dagar och fler värdsyskon.

 
rosa blommor i Paris. (2012) 
 
Okej jag ska inte diskutera vädret här i Sverige åter igen (de är varmt!!) men jag har ju lite koll på vädret i Lee's Summit och i förra veckan kom de upp i 30°C. trea. nolla. 
 
Idag är det max 100 dagar tills jag åker till USA. MAXIMALT. 100. DAGAR. Den peppen alltså. 
 
Förresten intressant om min familj, efter lite mejlande med dem visar de sig att jag har 4 syskon, inte bara två systrar på 17 och 18/19 utan även en storasyster till och en storebror! Storasystern är 22 och bor i Kalifornien och storebrodern är runt 23/24 (gissning) och ska flytta tillbaka Lee's Summit till sommaren, då han har gått klart college. Känns så kul att få prova på motsatsen mot hur min familj är. Hemma har jag en bror. Där kommer jag ha 3 systrar och en bror, alltså blir de systrar, fler syskon och större familj och större syskon (jag kommer nästan vara minst)! 

Har fått reda på att min skolans främsta sporter är amerikansk fotboll och basket. De har även bra tennis och simningslag och lacrosse är den nyaste och populäraste sporten! Vill prova allt, gå på alla matcher och heja, spela alla sporter, ta alla klasser, prata med alla människor och äta allt godis (har otroligt sötsug precis nu)! 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hur fick du dina föräldrar att betala, eller hur gjorde du med pengar :)?

*skicka gärna svaret t min hotmail :D*

2013-05-27 | 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback