femtonårs- och avskedskalas!

I onsdags var det kalas för bror min, men även lite avsked för mig, också så himla mysigt och bra. Sa hejdå till nästan hela släkten och några vänner också. Fick lite fina saker också, men de får jag visa en annan gång, här kommer några bilder!
 
Farmor och farfar, mamma och mormor. fina allihopa. <3
 
 Ellen och Adam, resten tänker jag inte namnge, haha. 
 
 Jag hade bakat cupcakes (första gången) och blev så otroligt glad när de blev såhär då jag egentligen inte alls brukar lyckas men bakning, hehe. De var förutom så fina väldigt goda (enligt mig)! Hittade inga flaggor att sätta i så jag och mami gjorde våra egna, med amerikanska och svenska flaggan på var sin sida, mycket finare att alla var personliga enligt mig. 
 
 Johannes och farmor + farfar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback