Avskedsparty.

 
Agnes, Ellen, Alice, Sara, jag, Johanna, Hanna.
 
I söndags (den 30:onde juni), var jar jag inbjuden på hejdåkalas hemma hos Agnes. Vi samlades hela vårt gäng, allihopa, för sista gången på ett helt år. Näst intill iallafall. Vi drack välkomstdrink ute i trädgården och blev sedan överraskade när vi kom in och alla hade fixat iordning jättefint! Vi åt mat, tårta, såg på gamla kort och filmer från alla år och pratade. Mest av allt hade vi roligt och skrattade.  
 
Jag mår så bra med dessa tjejer. Man behöver verkligen aldrig tänka på hur man ser ut eller vad man säger, allting är bara så avslappnat mellan oss. Vi är alla ganska olika men vi kompletterar varandra, och det är så himla bra med oss. Jag har känt Alice, Agnes och Sara i 10 år. Johanna, Ellen och Hanna har jag kännt i 4 år. Jag är så glad att vi träffade på dem som små fjortisar i 7:an, att vi började hänga med varandra. Vi har blivit lite som systrar nu känns det som. Vi har så många minnen och så många saker att göra framför oss när jag och Sara kommer tillbaka. Jag älskar er alla, mina bästa vänner <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback