29 july.

Denna dag vaknade jag vid 9 och gick upp och åt gröt med blåbär + rostade mackor (vet inte om de ens har grovt bröd). Efter det så åkte jag och Julie till AT&T för att fixa ett simkort och nytt nummer till mig Iphone. Vi kollade på ett abonemang men tänkte kolla var T-mobile hade också. När vi kom till T-mobile hade det ett bätte och billigare alternativ som jag valde och fick sedan ett nytt nummer (som jag redan nu har memorerat utantill. I mellan de olika telefonaffärerna kollade vi i en skoaäffär.  
 
Vi kom hem strax innan 12 och då Skypeade jag en stund med mina föräldrar innan Julie, Lena och jag åkte iväg till gymmet för första gången. - Måste bara förklara att Julie jobbar, men hon har mest mejl och telefonsamtal verkar det som, och eftersom hon jobbar hemifrån är det väldigt smidigt och hon får mer tid för alla. - Lena jobbar där och Julie har kort där, så båda kan ta med sig mig in där! Jag körde lite ensamt och lite tillsammans med dem på gymmet. Blev ganska överväldigad av de över 20 tv:s de hade i en lång rad i taken, alla inställda på olika kanaler. Sedan hade varje maskin ett ställe där man kunde stoppa in hörlurar och trycka fram så man hörde ljudet från den kanalen man kollade på, pretty smart. När vi kom hem gick jag ut på en promenad med Hank (hunden) i området. Jag gick vilse lite då och då, men allt gick bra. Jag gillar husen här, för alla gör dem så personliga, former och färger är olika och trädgårdarna ligger på olika sidor om huset. 
 
Jag tog en dusch innan middag, som var risotto, grillat kött och tomatskivor med mozarella och basilika på. Det var riktigt gott! När vi åt såg vi på TV att Macklemore (en bra rapare/artist, farmor och farfar!) skulle ha konsert i Kansas City. Den var gratis, enda problemet var att man var tvungnen att vara 18 år för att komma in. Helt spontant åkte vi iväg och ställde oss utanför, så vi i alla fall skulle höra him. Sedan hände det coola. Tom har ju jobbat som polis i Kansas City och känner ca alla poliser, så han kontakta en som var där, som tog oss in (bara jag och Lena, Abby jobbade) en bakväg så vi kunde komma ut i själva publikhavet. Konserten var nog den bästa jag varit på, även om det var jättevarmt och jättetrångt. Energin från både Macklemore, men även från publikhavet var otroligt, helt superb! 
 
Imorgon ska jag följa med Julie på en träff med någon som ska sälja ett hus i ett riktigt fint område, och jag ska även få träffa min kontaktperson i Blue Springs, hon kommer hit. + Abbys bästa vänner kommer kanske över. Exiting! Men att komma in på konserten, det var helt overkligen, jag och Lena hoppade och dansade och allt <3 Den konserten var var så levande, tror ingen annan konsert toppa denna succé! I loved every second of it <3
 
Hoppas jag kan hinna ikapp med bloggandet, har fler bilder och fimer från kvällen som jag hoppas kunna visa snart. nu är jag så OTROLIGT trött och ska upp 8 imorgon, godnatt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Louise Mellqvist säger:

Åh, vad kul hoppas du har det bra :)

2013-07-30 | 09:34:22
Bloggadress: http://nattstad.se/louisemellqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback