tankar innan

Om exakt en vecka ligger jag på ett hotellrum och kan antagligen inte sova, är alldeles för nervös, rädd och otroligt pepp. Just nu borde jag packa, ordna och fixa med allt, men istället har min hjärna tagit en slags time-out och bara väntar. Jag ska inte ljuga, det är ganska skönt att kunna vara såhär avslappnad och carefree,  men samtidigt känner jag liiite ångest. Vad ska jag ge min familj för presenter? Vet jag något om svensk historia? Har jag alla papper iordning för resan? Vad är det första jag ska säga? 
 
^
Hittade detta i "inlägg-som-aldrig-blivit-publicerade"-mappen (har så många opublicerade inlägg som bara är korta paragrafer(kan man säga paragraf i den situationen? menar ett kort stycke)), och minns tiden innan, nervositeten och förväntan<3

Kommentarer
Lena säger:

God Jul Elsa från oss i Tollered!

2013-12-24 | 07:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback