boxingday, 12/26, timme för timme.

04.00 - vaknar upp, stiger upp och gör mig iordning för att bli upphämtad om 30 minuter. 
 
05.00 - hoppar i vattnet och börjar simma.
 
06.00 - simmar vidare.
 
07.00 - stiger upp ur vattnet och går till gympasalen 100 meter från simhallen, där är det dags för cardio.
 
08.00 - träningen är slut och jag beger mig hemåt. 
 
09.00 - äter stor frukost, havregrynsgröt, ägg, och clementiner! går sedan upp till sängen igen och ser att Abby fortfarande ligger kvar. Lägger mig igen. Sängen är sådär perfekt varm som när jag lämnade den 5 timmar tidigare. Somnar till.
 
10.00 - sover vidare. Jag och Abby har delat säng i 2 nätter nu, hur bäst som helst tycker båda, man kan sova över med sin bästis vilken dag man vill liksom.  
 
11.00 - vaknar upp och tittar vidare på julkalendern (är på avsnitt 19 nu tror jag).
 
12.00 - duschar och gör mig iordning för lunch.
 
13.00 - besök från Wisconsin (kusin+pojkvän) och så granny, äter ravioli och god sallad. 
 
14.00 - pratar med dem. 
 
15.00 - pratar lite mer, får en supertrött period och börjar gäspa konstant.
 
16.00 - pratar vidare. 
 
17.00 - de lämnar efter halva timmen och så äter alla en korv med bröd när de åkt. 
 
18.00 - Julie och jag sätter på "parenthood" (tv-serie) och Abby lämnar oss när hennes pojkvän, Cayden, kommer över. 
 
19.00 - Vi ser mer tv-serie (har ett litet mini-maraton). Tom säljer något på Craigslist (som blocket) och åker och köper något annat. 
 
20.00 - Julie och jag tar en paus, sätter oss i bilen med Hank i baksätet och åker och köper glass på Custards. 
 
21.00 - ser mer avsnitt!
 
22.00 - går och lägger mig, simning igen klockan 4! 
 
Detta var mig dag idag, väldigt "lov-aktig"! Sista träningen för veckan imorgon, boooy om de ska bli skönt! 
 

Kommentarer
🎅 säger:

Fick du något paket? Kom tomten?

Svar: jadå, kommer skriva mer snart ;)
None None

2013-12-27 | 15:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback