1 år och 2 dagar.

Idag är det ett år och 2 dagar sedan mitt första inlägg här på bloggen. 367 dagar. Det känns som en evighet sen jag var på intervju och började fylla i alla papper, vilket påbörjades i December. Ändå känns det som igår, jag minns mina intervjuer, minns hur osäker jag var hela tiden på om det verkligen var rätt. Fastän jag gick på intervjuer och mest av allt ville åka så var det hela tiden något som ville hålla mig kvar i Sverige, en osäkerhet att det inte skulle bli bra, att jag skulle bli besviken. Jag är så oerhört tacksam att jag inte tvekade, att jag tog denna möjligheten att få uppleva ett nytt liv i ett nytt land. Är så lycklig över att jag gjorde det här, att jag kom iväg. Jag är medveten om att jag nu har varit här halva tiden, och jag vill inte förstå det. Tiden går alldeles för snabbt och jag vill bara att allt ska sakta ner och stanna av nu, allt känns så himla bra just nu. Postade bilden alldeles i början när jag längtade och bara ville att den tiden jag hade kvar i Sverige skulle skyyyynda
 

Kommentarer
Sara säger:

När åker du hem? Fattar inte hur tiden kan gå så fort, känns som igår vi skickade in ansökningar! Och du har iaf längre tid kvar än mig, njut av det <3 Pusss

Svar: Jag vet inte exakt när jag åker hem, men det blir nog ganska tidigt iaf :/ Runt 1 juni tror jag :(
None None

2013-12-22 | 04:57:49
Bloggadress: http://saraenander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback