vattenparken, banduppspelningen och blåmärket.

 
Lee's Summit Norths fotbollsarena, The Broncos hemmaplan. Kommer inom kort få gå på min första hemmamatch!
 
Uppspelningen var kul att se på, även om det var väldigt varmt och de typ visade föräldrarna hur man gick ett steg (rättat, deras lärare stod där och bara "åhh, titta, deras fot är 53% avslappnad och nu säger jag det här och då gör de såhär!") Det visade lite olika gång, spelade bitar från de olika låtar de tränar på och deras olika uppställningar. De har olika program så de rör sig i olika mönster under tiden de framträder. I slutet fick alla lämna över sitt instrument/flagga till familjemedlem och visa dem ett kort program som de skulle göra. Jag fick äran att bära Abbys trumma och gå, haha. Var faktiskt kul, Julie och Tom pratade med Mr. har-hand-om-bandet-osv och han sa att det skulle gå och fixa "a spot" för mig. 
 
Abby och jag åt hamburgare, frukt och kakor som serverades efter showen. Fick träffa fler av hennes drumline-vänner, som alla var så trevliga och roliga. Vi pratade lite där, sedan gick vi och lämna hennes trumma i skolan. Hela fotbollsteamet kom åkande i sina "trucks", sittande där bak, var lite kul hur stereotypa de såg ut. De skulle ha en lock-in i skolan inatt (övernattning). När Abby och jag kom ut var bilen helt inlindad i plastfolie typ. Det är tydligen ganska vanligt att folk skojar med varandra på de sättet, antingen med plast eller med en sorts färg som man kan skriva med. Abby hade ingen bil förra året så, hon kunde göra på andras bilar utan att de gjorde tillbaka. Men nu har hon de... Vi tog bort det och åkte till vattenstället vi skulle till (åkte förbi Lee's Summit, en utav de andra två high schoolsen som finns). Det var inte superstort, men det var ändå stort. Väldigt fussig förklaring. Det började 8.30 och vi stannade där till 10.00. Alla var så roliga och det var sån spirit, bara det att alla var där (från bandet). Ett litet minus var min kassa dykning som slutade med ett blåmärke på låret (lårplask). Kommer få ett snyggt blåmärke där :))) Sedan åkte vi hem, Abby har jobb imorgon som hon ska upp till. Imorgon är jag ensam hemma nästan hela dagen, blir nog nice. Natti. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback