first of August.

Idag var första morgonen jag verkligen chillade och inte hade något att göra som behövde göras. Vid 1-tiden åkte jag och Julie till skolan och lämnade in mer papper. Jag träffade och pratade med en tjej som tydligen bor 20 meter från oss, mittemot, Jaden. Hon var supertrevlig och bara "åh du kommer ha så kul med oss" (hon är också senior). Pepp. Efter det besöket åkte vi och handlade lite innan vi åkte hem. Jag sov litegrann, gick ner och åt lunch och nu ska vi (Julie, Tom och jag) snart åka och kolla på Abby när de spelar (sista dagen av band-camp) med bandet/orkestern. Efter det åker hela bandet och badar på någon vatten-äventyrs-värld och jag ska följa med! Hoppas så att det blir kul! Förresten är det typ 30 grader ute, och luften är så fuktig, känns som en djungel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback