6 August.

Okej, helt vrickat hur kort mitt minne är, verkligen behövligt att jag skriver ner allting här så jag i efterhand kan läsa och verkligen minnas. Dock blir det lite jobbigt nu när jag halkat efter. Detta är vad jag tror hände i tisdags.  
 
Vaknade vid 10 och åt frukost. Upptäckte att Pruddens har wii hemma och ville spela mario, Abby blev superglad för hon älskade också det spelet men har aldrig någon att spela med. Vi spelade det ett litet tag och sedan kom Sarah, Abbys kompis förbi och hängde lite med oss. Vi pratade om tennis, som jag förmodligen ska ha som höst-sport. Hon är med där och är riktigt bra, deras lag kom 3:a i hela Missouri förra året. Dock får alla vara med sålänge man kan få en boll över nätet och visar att man vill. Hon stannade tills hon skulle åka och sitta barnvakt eller vad de var och Abby skulle jobba. Vi planerade att ses på kvällen, då med fler av Abbys kompisar. Efter detta när Abby åkt, åkte jag och Julie till skolan för att spela lite tennis. Även fast klockan var runt 6 var det så fuktigt och varmt ute, 1 h var otroligt jobbigt. Efter detta visade Julie mig bästa glassbaren i stan (according to henne), vi tog en liten glass med oss, sedan visade hon mig runt i olika kvarter där jag kan springa eller cykla. Har hittills bara sprungit i vårt kvarter, varken långt eller roligt. 
 
Väl tillbaka duschade jag och väntade sedan på att Abby skulle hämta mig så vi kunde åka och träffa hennes vänner. Hon jobbade till 9.45 men kom inte hem förän 10.40 då de varit tvungna att storstäda för något besök de skulle ha. Vi åkte i vart fall till Walmarts parkering där alla var. Vi strövade omkring på parkeringen, jag sa hej till alla, det var ca. 15 killar och 3 tjejer. Sedan tryckte vi in oss i bilar och lekte en lek som handlar om att man är i två lag, några går, får ett försprång, bilarna ska hitta dem och få in dem i bilarna innnan de hittar stället som är deras mål, vilket i detta fall var Middle School. Vi snackade mest, haha, alla skulle vara såå nonchalanta och sa saker som typ "Vad var de du hette?", "Var du från Sv.. Sverige..?" "Nemen oj, är du ny här?" Abby berättade efter att alla vart inne och stalkat lite på fb, att alla ville att hon skulle ta med mig osv. Naw, haha. Eftersom vi åkte i bilar pratade jag dock inte med alla. Vi kom hem och gick och lade oss. End of that day. 

Kommentarer
Karin säger:

Tänker på Grease med bilarna alltså:)

Svar: haha, ja lite sån känsla är det :)
None None

2013-08-10 | 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback