5 August.

 
 
Denna dag gick jag upp i hysad tid, åt frukost och tog mig med Lena till gymmet. Hon tränar mycket nu eftersom hon bara jobbar just nu, och då har hon börjat plocka med mig vilket jag tackar för! Måste (okej, inga måsten) börja träna igen, har under första veckan tappat något i vikt, muskler som lämnat min kropp och ger mer plats för fett. :))) Jag kan gå med Lena, Julie eller Abby, de får ta med sig vänner på sina månadskort, som kostar ca 70 svenska kronor. Går man på Friskis&Svettis kostar liksom EN gång 70 kr. Hehe. Efter gymmet åkte vi till affären och köpte massa olika grejer till sallad. Sedan kom vi hem och gjorde varsin megasallad som vi inte orkade äta upp. Efter det åkte Lena och jag och köpte t-shirtar och färg för att göra tie-dye-shirts, besökte Walmart för första gången. Tom och Julie kom hem och vi åkte och sköt lite bollar på en golfransch i närheten. Det är så otroligt fuktigt och varmt i luften, spelade golf och svetten bara forsade på oss allihopa. Är så glad för att jag köpte min hållbara vattenflaska, har med den vart jag än går!!
 
Efter middagen gjorde vi tye-dye och såg på "Seabiscuit", en film baserad på true story om en racinghäst i USA på 30-talet, efter deras stora depression. Trevlig film! 
 
Obs, idag lyssnade vi på ABBA på hög volym, de vet ca. inget om dem, men vill gärna höra, och vi har "beställt" Mamma Mia! på netflix, så när den kommer ska de få se musikalen också. 

Kommentarer
Klas Arnold Palmer Frisk säger:

Lite rakare vänsterarm i baksvingen - please a little more straight left arm in the back-sving;)

Svar: höhö... handicap 36 än?
None None

2013-08-09 | 16:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback