2 August.

- Ätit frukost, gröt och knäcke. 
 
- Ätit ca. 50 körsbär (<3)
 
- bakat fantomenkaka, en form utan mjöl och som blev helt bränd, den andra blev som den skulle.
 
- fått skriva under ett intyg på att brev lämnats (blev superrädd först när de knacka, hehe)
 
- gosat med Hanky
 
- lyssnat på hög musik (ensam hemma, woopwoop)
 
Tänker nu gå ut på en promenad med Hanken tror jag, eller kanske en joggingrunda. Eller gå till poolen. Nåväl, om 2 h kommer Julie och Tom hem (tror jag) och då ska vi in till Kansas City med Lena och hennes pojkvän Sam. Vi ska äta där på en av deras favoritrestauranger och sedan ska vi gå på en slags hantverkarmässa vad jag förståt det som. De stänger i vart fall av ett flertal vägar och så är det marknad och utställningar. Tom berättade att det är en stor tillställning som många i staden går på, så det låter som det kommer bli kul! 

Kommentarer
Karin säger:

Behöver du recept ? Hoppas den trots allt blev bra:)

Svar: Den blev faktiskt nästan bättre, mycket bättre konsistens tror jag alla tyckte ^^ den blev bara lite bränd i ena kanten tydligen :)
None None

2013-08-02 | 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback