STS-läger

 
Efter skolan idag har jag 1000 saker att göra på två timmar men sedan ska jag äntligen sätta mig på tåget och rulla mot Göteborg för att bli upphämtad av människor med gula STS-skyltar och jackor. Jag kommer spendera helgen på Stengungsön, som ligger någon timme utanför Göteborg. Tyvärr måste jag nog ta med lite plugg och så för att bli klar med två inlämningar. Surt. Men tror ändå de kommer blir fett, fast vi inte kommer tälta! Kommer träffa massa andra människor som vill samma sak, leva i ett annat land. Ser framför mig hur vi sitter runt en lägereld, grillar marshmallows och pratar om allt vi vill göra under året. Haha, lovar, de kommer regna och vi kommer sitta med varsin korv med bröd i handen och vara osociala. Fast nej. Det kommer vara bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback