och så kom våren.

 
Idag kunde man gå utan vantar och man fryser inte när man går från E-huset till maten. Fint. Vill så gärna att det ska hålla sig såhär! Är så tacksam för varje sekund av vårvärme, det får gärna vara såhär hela sommaren, bara jag slipper snö, regn, vind och kyla. 
 
Igår (tror jag, minne som en guldfisk så jaja) så satt jag och åt lunch i skolan med två vänner. Då ringer telefonen och det är ett okänt nummer, ett 08-nummer. Sätter potatis och morötter och vad jag nu har i munnen i halsen. Ställer mig upp och viftar och typ skrik-pratar lite till mina vänner (haha, fast mimade mest "STS" för jag trodde jag redan hade svarat i telefonen eller något), tillräckligt för att folk ska börja titta. Är HELT 100 på att det är STS som har placering. Står upp (ingen aning om varför) och svarar. 
- Hej.. *darrande röst*
- Hej! Jag heter Helena och ringer från telenor *överenergi och jättejättetrevlig*.....osv
 
Haha, alla stod där och såg min glädje bara försvinna. Fast det måste vart rätt kul att titta på. 
Fick sedan reda på att STS ringer från Göteborg och då borde ha 031-nummer eller något??? Vad inte nice. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback