North eller West?

 
Har nu haft svenska nationella, det känns bra. Nu ska jag gå i skolan och sedan ska jag direkt till jobbet. 
 
Förra veckan fick jag ju placering hos både familj och vilken skola jag ska gå i. I brevet stod det att jag skulle gå i Lee's Summit North High School men ovanför hade STS skrivit att det var i Lee's Summit West High School jag skulle i. Min värdsyster går i North så självklart vill jag gå där. Jag skrev och frågade STS och skrev till min värdmamma som skulle ringa och prata med skolan. Idag fick jag mejl från båda som sa att det hade blivit en missförstånd och att jag självklart ska gå på samma skola som Abby! 
 
Idag lyser solen och trots allt i skolan är jag glaaaaad. 
 
Förresten tog Abby körkort igår på hennes födelsedag och det är ju hur nice som helst! Jag fattar verkligen inte att jag ska åka dit om bara 4 månader!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback