Mer om familjen.

 
När jag fick reda på min familj kunde jag inte varit lyckligare. Hade haft en liten skräck för att hamna i Alaska och det blev det inte! Jag hade inte tänkt så speciellt mycket på hur familjen skulle vara, utan ville vara förberedd på allt. Blev dock otroligt glad när jag fick reda på att jag skulle få systrar. Själv har jag en lillebror som är två år mindre och jag har alltid tänkt på hur roligt det skulle vara och ha en syster! Nu kommer jag få två! 
 
Familjen består av mamma, pappa och två systrar som är 17 och 19 år. Dessutom har de en hund som heter Hank. Han ska vara allergivänlig och jag hoppas verkligen att det ska gå bra, för jag är liksom så inställd på att bo hos dem nu! Systern som är lika gammal som mig är intresserad av musik och teater, vilket låter så himla bra! Den äldre systern är inte hemma lika mycket för hon jobbar mycket, men hon gillar att träna och går på boxningspass (precis som mig!) Mamman och pappan verkar snälla och jag är verkligen såå himla sugen på att åka nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback