denna känsla.

Jag vet inte om någon som läser detta har upplevt känslan av att få reda på sin värdfamilj man ska bo hos i ett år? (troligtvis inte, har ju inte så många läsare). (hej Sara, farmor och farfar!)
Jag blev i alla fall väldigt överraskad över hur jag reagera på att få värdfamilj, hade inte tänkt mig att jag skulle bli så glad som jag blev(hade inga förväntningar alls direkt). Känns som jag går runt med ett leende på läpparna hela tiden och jag är så himla exalterad, kan typ inte sova på nätterna längre för jag sitter med datorn på googlemaps och vandrar omkring på gatan och hela staden där jag ska bo i ett år. Kollar även upp skolan och aktiviteter som finns, lagen, min värdsysters bilder på facebook och mycketmycket mera. Blir så himla glad och allt så. Fast det blir ju mindre tid till skolan är klart. Men nu är det bara 52 dagar kvar. Sen. Är. Det. Sommar. 
 
 
Btw, hela mitt liv känns lite som en musikvideo just nu och idag har hela dagen kännts som låten här: 

Kommentarer
Hanna säger:

Jag läser din blogg Elsa!! <3

Svar: haha, åhh va bra! ;D
None None

2013-04-21 | 21:24:19
Bloggadress: http://nattstad.se/hannarobertsson
JESSICA säger:

Åh vad härligt, jag vill också ha värdfamilj och placering snart!

Jag ska också till USA i höst, taggar enorm mycket till det! Ska vi köra på ett länkbyte? :)

2013-04-21 | 21:29:57
Bloggadress: http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback