27 april. på lägret.

 
 
Ligger nu i en säng i ett litet rum med 4 människor jag aldrig träffat tidigare. Rummet är heltblått med två våningssängar + en enkelsäng där jag ligger och det är verkligen litet. Kom hit vid halv sju, åt middag, gick till föreläsningslokalen (som är en kyrka) där alla ledare presentera sig själva och lite om sina år som utbytesstudenter. Det var sjukt kul men jag var väldigt trött och satt typ längst bak så fick ont i nacken av att sträcka mig när jag försökte se. Vi är alltså över 100 STS:are här och utav dem ska väl 95% till USA. Dock är det en i mitt rum som ska till Japan vilket är grymt coolt! Sen ska en till Kanada också vilket är nice. 
 
Efter föreläsningen var det typ mingel, te och kvällsmacka och det kändes mysigt, även fast ledarna kunde typ fixat lite mer så man blandades lite. Fick prata med flera människor om vart de skulle åka och om deras liv och blev så glad över hur många underbara människor det verkar finnas! Känns som att alla är så sociala och har bra åsikter och vill saker med sina liv. Majoriteten är tjejer (typ 90%) men de finns killar också. Nu ska jag sovaaaaaa...
 
P.s. Imorgon ska vi lyssna på den amerikanska STS-bossen typ. Taggad på att höra hur allt fungerar osv. Blir bra träning på att förstå också! 
 
P.s. 2. Är så glad över att jag har hamnat i en stad med över 100 personer typ, idag berättade några om sina år där skolan (4 årskurser) bestod av 20 personer och jag vet att man ska uppleva nytt och därför vill jag ha något större. Har ju bott i småstäder hela mitt liv! I alla fall är jag så lycklig just nu, fast så himla synd att skolan sabbar hela min glädje. Meeeeen, nu tänker vi inte på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback