3/4/14

Så är det tisdagkväll, igår var det snödag och Julie, Abby och jag gjorde Mexico-shopping och pedikyr och lite så. Skolan är toppen, träffar så många nya roliga människor varje dag och känner mitt bara allmänt lycklig. Skoldagen idag var som vanligt, som den är alla dagar, med klasser, 20 minuters lunch, och så lite mer klasser. Prata med kompisar efter och så åka hem. Abby och jag fixade lite med kycklingarna vi har här nu, och sen så åt jag lite mat. Nu har jag bara vilat, ska hämta gitarren och spela lite, pianot är ockuperat av Abby. 
 
Såg Oscarsgalan för första gången i år och det var toppen, greatgreat. Fast Di Caprio fick inte sin Oscar, och jag tyckte hans roll i Wolf of Wallstreet var värd det sååå.. lite bitter. Fast har ju inte sett filmen med Matthew McConaughey (som även han var med i Wolf of Wallstreet). Såå, den ska jag eventuellt se. Men nu vill Abby spela piano ihop istället, så I'm out, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback