planer för la weekend!

En till fin selfie (väldigt seriös) från datorn, det kommer komma bilder eventuellt när jag har tid. 
 
Idag är det torsdag och jag gjorde community service på Haselgrowth elementary (åk 1-6). Det pågick mellan 3.30-5.30, och går ut på att vara med barnen efter skolan tills deras föräldrar kommer och hämtar dem. Det är jätteroligt att vara med barnen och gruppen av oss ungdomar som hjälper till. Var där även förra veckan. Det är ett par, Seth och Maddie, som också är juniors som går med oss, och 2 andra killar som hänger mer för sig själva. Imorgon är det fredag, min sista morgonträning, känns underbart att inte behöva komma dit varje morgon och sen halvsova fram tills 4:dje timmen. Ska dessutom ha ett test i Algebra 2, quiz i Government och IOP (muntligt tal) i Engelska. Ugh, måste bara få klart talet nu. Imorgon kväll blir det nog pasta-party med simtjejorna!
 
På lördag blir det swim-conference hela dagen ingefär, jag simmar i 4 event och det ska bli kul, det är ju nu allt gäller liksom. Och på kvällen ska jag bara gå och lägga mig och fira att ha superlång sovmorgon och nästan inga läxor! 
 
På söndag smäller det klockan 5.30 eller vad det nu är, för då är det SuperBowl-Sunday, och i minusgrader ska Denvers Broncos möta Seahawks från Seattle. Ska förmodligen spendera kvällen med mina vänner hemma hos Brenner och titta på hela showen, är ju en helamerikansk upplevelse! 
 
Kort och gott, är bokad för helgen! Och imorgon ska jag välja hemresedatum, men det är nog klart redan nu tror jag, inte helt säker dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback