M[ndagMorgon

H'r sitter jag och har inget att g;ra p[ min englelska lektion, s[ jag lyssnar p[ Frozen soundtrack. Nu har jag sett filmen 3 ggr p[ bio och senaste g[ngen fick jag h[lla mig fr[n att sjunga med a alla l[tarna. V'ntar p[ att man ska kunna k;pa den. Jag och Abby lyssnar p[ l[tarna i bilen varje dag och ja, ska inte tjata mer om den. Men se den om ni har chansen! "lskar att m[nga grejer 'r tagna fr[n Norden osv. 
 
Denna m[ndagsmorgon gick jag upp vid 4 och [kte till simningstr'ning, l'mnade simhallen vid 7, k;pte chai latte med sim-tjejer p[ v'g till skolan. S] k'nns som jag varit uppe i evigheter fast det bara ]r 3dje timmen h'r. 2 till, sen 'r det lunch. O och jag kanske har hittat min prom-kl'nning!!

Kommentarer
Karin säger:

Hej,
Vi har fått Mexico papper med mail. Vad har du hittat för klänning? Frozen får vi nog se .....kram

Svar: Nej, jah har inte köpt en randig klänning haha :) Den är orange, mer vill jag inte säga än, blir överraskning ;)Och bra, skanna in dem och skicka till Julie snart! :)
Frozen ska ni se!! :D
None None

2014-01-13 | 17:51:09
Sara säger:

omg vi lyssnar på frozen soundtracket heela tiden också!! Och sjunger det hahaha :D Såå bra <3

Svar: Jaaaaaa <3 haha, "you know it's crazy, we finish each others..""sandwiches!" "that's what I was gonna say!"<333 så braaa musik och texter hah
None None

2014-01-14 | 02:37:48
Bloggadress: http://saraenander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback