Christmas Eve 12/24/13

Nu var det ju ett tag sen det var julafton, men förde över lite bilder och tänkte även berätta vad som hände denna dag. Det började med en lååång sovmorgon, nej, för det var ju en tisdag och det betyder simning! Så jag var uppe vid 4, kom hem vid 8.30 efter träningen och åt då frukost. Sedan låg jag i sängen och vilade tills klockan blev mycket och jag gjorde mig i ordning för restaurangen vi skulle gå på. Det är många människors tradition här att gå ut och äta på julaftons afton, vi hade gjort reservering på en mysig restaurang som Julie, Tom, Abby, Lena, Sean och jag åkte till. De hade dock bara bokat för 5 (hade ju inte tänkt att de skulle ha ett till barn när de reserverade) men det löste sig. Vi åt god mat, jag och Abby delade på en musselrätt och en laxrätt, mmm.. Sen åkte vi hem (restaurangen var i Kansas City) och öppnade paket. Deras tradition är att på julafton öppnar man barnens paket och på juldagen är det föräldrarnas + "tomten" (de man får i julstrumpan). Så vi öppnade en hel del paket fastän de inte var juldagen än. Nu blir de bilder. 
Fin julbelysning i staden. 
Abby hade en jättefin klänning, vill också ha en sån randig fin.
Musslor <3
Och så åt vi god efterrätt! 
Det var ganska kallt men ingen snö inne i stan.
Alla hade på sig Julies olika kappor, haha, hon har så många fina! Abby hade en svart trench, Lena en jättefin vit, Julie sin favorit mustard/senapsgula och jag bar en väldigt ullig och fin 70-talskappa. Alltså supervarm och ni kanske tycker den ser löjlig ut, men alltså ni vet ingenting om allt. pfft. 
Stelt kort framför granen, Sean på sin telefon och så granen i helhet, för första gången på typ 10 år eller något så hade de en riktig gran! pusshej.

Kommentarer
🐶 säger:

Har du köpt en randig klänning?

2014-01-16 | 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback