glad måndag!

Hejsanhoppsan, allting är brabrabra. Efter regn kommer solsken! Var ledsen i några timmar, gick sedan ut och åt och gick på bio med Sandra från Spanien och gjorde lördagskvällen rolig! 
 
Söndag 9/22/13
 
Vaknade och blev 1 minut senare om jag ville åka med mamma till hundparken med Hanky. Det ville jag såklart, så vi åkte dit, alldeles bredvid ett vattentorn låg det, och där var det många hundar på besök. Var jätteroligt och det kändes lite som i Sverige (typ grönt, inte bara vara i skolan och träningar och sen komma hem och sitta med läxor) vilket kändes som en omväxling! Sedan åkte vi dessutom vidare till ett jättefint område bakom en kyrka, det var typ en golfbana först och en massa söta stenhus i lite Irländsk stil, och sedan åkte man vidare till en skog med massa sjöar i (konstgjorda vad jag förstod). Det var otroligt vackert i vart fall. Sedan åkte vi hem och åt brunch vid 12-tiden. 
 
Abby vaknade och två timmar senare åkte hon, Scott, Austin, Ben och jag iväg för att fiska i de sjöarna jag besökt tidigare. Vi fick inga fiskar (de åt all mask och lämnade krokarna), men det gjorde inget, vi hade så kul av att bara vara där. Vädret var super, har börjat bli lite mindre fuktigt nu, så det är lite svalare men ändå sol och molfritt. Efter denna tur på 4 timmar, firade vi vår icke-fångst med en glass, betalda med all växel vi kunde hitta i bilarna. Vi begav oss sedan hem och läste läxor tillsammans hela resterande kvällen. 
 
Idag vaknade jag och var dödstrött som vanligt. MEN. Min nya idé. Efter jag rullat ur sängen och ner på golvet började jag göra mitt "styrkepass" (som egentligen inte är så mycket styrka men) och detta gjorde mig vaken på 0-tid. Blev klar med all packning och förberedelser 20 minuter tidigare än vanligt, vilket gav mig tid till att koka gröt, vilket i sin tur gör dagen sååå mycket bättre (älska gröt <3). Så. Starten ger liksom hela dagen, har varit en så bra dag idag, även fast jag först hade 2 timmar dansträning för Shrek och sen gick direkt till tennis-banan, svettig och trött, för att spela tennis. Jag gillar det, det är precis som jag tänkt mig fast bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback