9-28-13

Igår var det Julies födelsedag och 2 månader-dagen för mig i detta land! Kan inte förstå att tiden går så himla snabbt?! Känns på ett sätt som jag vart här i en vecka, på ett sätt som att detta är stället jag levt hela livet på. Även om det är vardag och det inte är en dans på rosor varje dag så älskar jag livet här, miljön, människorna, skolan, osv. Vill bara stanna tiden ett tag!! Det finns inte en ENDA dag då jag ångrar att jag gjort det här, och om det är någon som läser detta som ens har en tanke på detta, GÖR DET! Jag funderade jättelänge, ville, men visste inte om det var värt det, om jag skulle ångra mig. Läste mååånga olika bloggar osv, och som nästan alla skriver (och även nu jag), så ska man göra det om man har möjligheten! Nu ska jag plugga lite, har ett tal att hålla på måndag.
 
OCH, om någon som har haft Ulla-Carin som engelska-lärare, vill jag bara meddela att det fulaste man kan göra här är att säga "first, secondly, lastly, to sum up with" och andra bindande ord!! Det visar på barnsligt språk, en väldigt outvecklad förmåga att tala och skriva. Så. 

Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Hittade precis din blogg och funderar på att åka iväg ett år. Det du skriver om att man funderar så mycket, om man kommer ångra sig osv stämmer så sjukt bra in. Tror du man kan åka och få ett bra år trots att man är ganska blyg? För tror jag ska ta chansen men är osäker på hur jag ska klara allt..
Kram

2013-09-29 | 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback