A.D.R.E.S.S.

om jag visste hur man gjorde och orkade räta denna bilden så skulle jag helt klart göra det. 
 
Hejhej! För er som tycker det är tomt här, jag håller med er helt! Det ska bli ändring på detta nu, ska ta tag i bloggandet igen, för vill så gärna ha detta sen så jag kan läsa i tiden om vad jag har gjort! 
 
För er som skulle vilja skicka ett vykort/brev (älskar brev<3), en Marabou chokladkaka (chokladen här är inte lika god), ett packet tuggummi (de har inte bra mintsmaker), eller vad som helst annat som ni vill skicka till mig, så ska ni nu få min adress här borta! Adressen är alltså:
 
Julie eller Tom Prudden (skriv mitt namn någonstans bredvid också, så de ser att det är mitt sen!)
7704 Brook Court
Kansas City, MO 64139
USA
 
Vi hörs! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback