10-24-13

Försov mig lite, vaknade 15 minuter innan vi skulle åka, men gjorde mig klar i superhastighet och hann med. Torsdagar är segaste dagen, men det gick ganska snabbt idag. Direkt efter skolan var det Shrek-träning från 2.45 till 6. Det var ganska segt idag, men blir kul imorgon för då ska vi prova alla kläder vi ska ha på oss, och snart börjar repetitioner med kläder och med props. När vi slutade träningen hade vi en timme på oss innan vi skulle vara tillbaka för att åka iväg på en annan grej, så jag, Abby och Chris åkte till pizzaland (tror de hette så), som var typ mcdonaldsmotsvarighet fast med pizza. Man köpte buffé och sen fick man äta hur mycket man ville, de hade frukost-pizza, vanlig pizza och desertpizza. Sedan skyndade vi oss tillbaka för att tillsammans med alla teaterkids, hoppa in i en buss och åka till ett hotell i Independence (20-30 min från Lee's Summit) där vi skulle visa up två av våra nummer vid en fin middag/banquet. Var superkul att uppträda och i bussen sjöng alla sånger och spela ukelele! Kom tillbaka till skolan vid 9. Sååå.. Nu är klockan över 10 och jag ska bara skriva klart en englelska-läxa och räkna några mattetal innan jag äntligen kan lägga mig, är helt slut och känner att fredag inte kunnat komma lägligare!
Imorgon blir det Shrek-övning till 5, sedan hem och byta kläder innan fotbollsmatchen (tror det är sista för säsongen) på hemmaplan!! Sedan får vi se vad som hittas på efter det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback