Thanksgiving! (11/28)

Så firades det Thanksgiving i för några 3 veckor sen eller så. Och det var ju en av de högtider som jag ville uppleva, som jag nu fick vara med om. 
Var med och laga mat litegranna, men det bästa var att alla var med varandra och skrattade och fick prata. Det var folk från California, Wisconsin, Idaho (tror jag), och så Missouri. 
Så mycket mat som var så god: kalkon, grön bönstuvning, sweet potato casserole, cranberry sauce, och andra goda grejer som var såå gott! Och efter hade vi pyssel, alla gjorde sina egan små tomtar. 
Är lite besviken att jag inte gillade pumpapaj, hade så höga förväntningar men det var ingen kärlek vid första tuggan. Släkten ser alltid på en speciell film, men iår var pyssel en ny grej och alla ville göra det istället. 
Granny! Och mer tomtar, bl.a. en som föreställer Hank, som Abby gjorde, tycker den blev väldigt lik. 
Mina snögubbar och den lilla flaggan gjord av Toms bror Tim. Och så är det Abby och Sean längst ner! 
Hela släkten på bild! (de som kom) Tim är i oranga tröjan. Hank satt exemplaiskt på alla bilder han var med i, fantastiskt! 
 
 
 

Kommentarer
Karin säger:

Det fattas något under rubriken?

Svar: fixade det!
None None

2013-12-23 | 13:35:55
Karin säger:

Fina bilder. Roligt att läsa. God Jul <3

2013-12-24 | 18:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback