Happy Thanksgiving!

Sisådär nästan en vecka sent. Hela förra veckan var familjevecka, så satt inte så mycket vid datorn eller så. Man ska ju vara tacksam för det man har och det är jag verkligen. Jag är tacksam för min familj här, som bestämde sig för att ta in en helt främmande människa i sitt hem, att de tar hand om mig som att jag vore deras barn/syster, och att de alltid vill hjälpa mig. Jag är tacksam för vänner här, som jag kan prata med, som tar in mig i gruppen, som man kan skratta med, och som bara är så grymma vänner. 
Är så tacksam för min familj och mina vänner i Sverige också. Som är helt underbara. Att mina föräldrar gick med på att släppa iväg mig till ett helt annat land på andra sidan Atlanten i ett helt år, att de gav mig den här möjligheten som ger mig så mycket. 
 
Thanksgiving här i staterna bestod av en dundrande måltid, följt av smakliga efterrätter. Hade vart på gymmet på morgonen med Lena och det var jag glad för. Sedan skulle vi se på "the Chistmas Holiday" men istället hade Toms sister-in-law med sig massa pysselgrejer så vi alla kunde göra små snögubbar, så vi satt och gjorde det. 
 
Kommer komma ett inlägg med bilder (wehooo) men inte just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback