12/28/13 - sovmorgon, städat och Frozen

Idag var det lördag. Nu är det visserligen söndag redan, menmen. Jag kunde för första gången denna veckan sova ut så länge jag ville och vaknade vid 11. Jag och Abby hade städat våra rum kvällen innan så vi checkade in dem, ser så fint ut nu. Jag och Abby bytte ljusslingor med varandra så jag fick en längre, och mitt rum är väldigt mysigt nu tycker jag! Och Abbys rum som alltid är väldigt stökigt var såå städat. Haha, väldigt intressant fakta det här. (kommer läsa det här om ett år och bara "ååå jag minns den dagen!")
 
Vi gjorde oss iordning och jag åt havregrynsgröt och sen åkte vi med mam till bio, vi skulle se Frozen. Har sett den tidigare med Lauren, men ville så gärna se den med Abby också + att jag älskar den filmen. Min favvo-animerade disney-film, och en isprinsessa som heter Elsa! Minns när jag var mindre och önskade att bli en isprinsessa när jag blev stor, nu är det ju en film om när jag blir det! haha. Sven i filmen är precis som Hank ser ut, och Olof är en kopia av Hanks personlighet!! Tycker så mycket om att det inte behöver vara drömprinsen som ger en kyss och bryter förbannelsen, och all humor i allt, och att de har med midsommarstång, bastubadare och såna där grejer från våran nordiska kultur (där filmen utspelar sig) Har även köpt ett halsband i form av en snöflinga, hade på mig det på bion. 
 
Efter filmen åkte vi hem, Abby skulle på dejt med pojkvännen och jag blev upphämtad av vänner, vi åkte till Walmart, pizza-street, Scotts hus, och lite runt. Sedan ville jag hem, så då blev jag hemskjutsad. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på mer av julkalendern, vill se om Hedenhösarna någonsin kommer komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback