9 August.

Blev väckt av Lena då jag frågat om vi kunde spela tennis vid 8 och hon sa ja. Vaknade inte ens av mitt alarm, hehe. Vi kom iväg en timme senare och spelade lite, kändes som det gick helt ok. Är lite delad, ville egentligen inte göra en sport jag redan provat hemma men är så himla taggad på att träna!! Dessutom ska jag testa andra grejer senare. 
 
Efter tennisen åkte vi och handlade, Lena gick till någon mexikansk restaurangställe som hade take-away och jag gick och handlade till min bakning. När vi kom hem bakade jag snickerskakor och Lena åt nachos, sås och någon bricka med avokado, räkor och lite annat mojs. Sedan kom Toms föräldrar förbi och sa hej och frågade hur det var med oss. När de gick så chillade jag (har börjat spela sims!?!?) tills Tom och Julie kom hem och vi åkte in till Kansas City för att gå på restaurang. Vi gick till ett trevligt ställe med jättemycket folk, delade på någon frukostliknande förrätt (^^) och sedan åt jag katfisk med potatismos, en utav mycket få fiskrätter. Sedan delade vi på en efterrätt också. Julie och Tom älskar att gå ut och äta, det behöver inte vara 3-rätters med vita dukar, de provar allt. De kan liksom gå till ett ställe och dela på något, sedan går den någon timme så går de till ett annat ställe och delar på någon annat snack. Det är lite som tapas.
 
 
Anyhow, vi gick i affärer, införskaffade några nya plagg (min garderob bestod av ca. få tröjor varav de flesta var långärmade). Fick efter shoppingen skynda oss hem, jag och Lena skulle nämligen på bio - Despicable me 2 -klockan 10. Vi kom i tid och såg filmen (only $10) som var suprisingly bra, skrattade ca nästen hela tiden. Barnfilmer <3 
 
Abby var på körläger denna helgen, därför är hon inte med någonstans. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback