hejhej

Nu sitter jag i skolan och har min BEST-klass, som ar nagot av en motsvarighet till morgonsamling eller natt, except, we don't do anything. Eller, idag fick vi skriva v[ra namn p[ ett papper s[ vi skulle kunna f[ dem p[ v[ra senior-trojor! 
 
Idag har jag haft stagecraft (bygga scener och sy klader till shrek) och sedan hade jag concert choir. Sedan ar det extra lang lunch med alla i concert choir, vilket ar massa bra personer! Sa denna dag ar bara sa bra, och efter idag ar det bara tva dagar kvar till helg! Har bara matte-lektion efter detta, och gillar matte, saaa, det ar nice. 
 
Pa lordag ar det october-festival och da upptrader halva crew med tva Shrek-nummer, andra halvan upptrader nastnasta lordag. Kommer forsoka upptrada denna helg, kommer anda vara dar, lika bra att gora det da. 
 
Vi har teater-traning varje dag just nu, sa himla roligt, men tar ocksa mkt tid. Dessutom missar jag mycket tennis, kunde vara med i forrgar, men inte igar eller idag. Hoppashoppas jag kan imorgon, kanns sorgligt att tennis- season snart ar over och jag missar det, samtidigt alskar jag teatertraningarna!
 
Fick mina betyg for de forsta 6 veckorna nu (det far alla vid denna tid), and det sag okej ut !!! hors senare, bye (kletigt inlagg)

Kommentarer
Lena säger:

Visst är det svårt att skriva utan å, ä och ö?

Svar: Väldigt! Haha
None None

2013-09-25 | 20:52:50
Karin säger:

Jag skulle vilja se teatern:)

2013-09-26 | 11:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback