courtwarming week

Trött bild från i helgen när jag åt gröt. 
 
Ny vecka, och denna veckan är det Courtwarming-vecka, eller spririt-week som det heter. Denna veckan är som homecoming i höstas, fast istället för att fira fotbollen så är det basketbollens tur! Det är olika klä-ut-sig-teman varje dag på skolan och på torsdag har vi pepp-esembly (alla samlas i gympasalen och har skol-anda i några timmar). Teman för denna vecka är: 
Måndag: Get-up-and-go, hade på mig morgonrock denna dagen, haha. Folk har pyjamas och struntar i att fixa håret alls. 
Tisdag: Band-t-shirt. Man ska ha någon konserttröja på sig, men det hade inte jag, så var inte med på detta. 
Onsdag: 50-tals-tema, så lite grease typ. Får se vad jag tar på mig. 
Torsdag: Svarta-kläder-dag, alla bär all black denna dag och så har vi pepp inför basketboll-matchen! 
 
På fredag är vi lediga och då är det alla hjärtans dag också, vilket är lite större här än hemma! Men skriver mer om det senare i veckan, nu ska jag skriva klart en jobbansökan (för i sommar) och sedan titta på konståkningens paråkning i vinter OS! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback