APRIL'S FOOL

Idag är det 1 April och jag har redan blivit lurad. Denna morgon blev jag väckt och min klocka ringde inte, utan den var 4.20 något. Abby sa att det var 6.20 och att min klocka måste vara fel. Mamma gick upp och gjorde luncherna, till och med kompisar var uppe och sa att de var på väg till skolan. Och så går vi ut, och jag märker att det är mörkt ute.. Vi åker mot skolan men sen svänger Abby in på sjukhusets parkering (ligger precis utanför vårt neighborhood) och berättar att det är ett skämt.. Så nu har vi 2 timmar tills vi ska till skolan.. jag tror inte jag kommer kunna somna om dock, så kommer vara jättetrött idag. Men det var ett himla kul skämt, så klagar inte haha.. fast jag måste planera en riktig hämnd, jag har några idéer, så jag kan ge tillbaka till Abby, haha. Om ni  har idéer så får ni jättegärna kommentera! Jag har några planer på att stoppa Kalles Kaviar i en oreo eller så, kanske inte är så mycket "AprilApril", så jag vill gärna ha bättre idéer! Här i USA så luras man inte bara den 1:a, utan hela April, så man inte ska veta när det kommer.. NU ska jag göra något vettigt med min tid, hej

Kommentarer
Vilma säger:

Hej! Jag undrar om du tycker att sts har fungerat bra för dig och om du rekomenderar andra att åka med den? :)

Svar: Skrev ett inlägg som du kan läsa om du vill! :)
None None

2014-04-22 | 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback