Tuesdag October 22

Nu befinner jag mig i skolan, n'rmare best'mt i min engelska klass, d'r vi har en vikarie och jag precis l'mnade in grammatik ;vningen som vi beh;vde g;ra idag. Ska nu sitta resterande 17 minuterna och g;ra n[got annat jag beh;ver g;ra. Det 'r inte s[ mycket just nu men, kom ju precis tillbaka fr[n en 4 dagars ledighet. N'sta g[ng vi har ledigt nu 'r Thanksgiving om 5 veckor eller n[got. Men gillar 'nd[ skolan, man vet hur varje dag kommer bli och man kommer in i skolrutiner med samma schema varje dag. 
 
Ig[r var andra dagen denna terminen som jag kunde [ka hem direkt efter skolan (idag kommer bli dag nummer 3) och jag, Abby och Julie s[g p[ "parenthood", en tv-serie ihop. Sedan gjorde jag mina l'xor i matte, engelska och historia innan jag gick ut p[ l[ngpromenad med Hanky. Har 'ntligen hittat en g[ngv'g s[ jag inte bara g[r omkring i kvarteret 8 varv. Det b;rjar se s[d;r h;stigt ut, men oranga l;v, och det var s[ fin solnedg[ng (solen g[r ner vid ca. klockan 7-8, intressant fakta, heh). N'r jag kom hem [t jag middag och sen fixade jag med alla mina senior-best'llningar f;r idag, m;blerade om lite i mitt rum, och vi hade lite familje-rensning av saker. 
 
Och idagf tog vi panoramabilder av hela seniorklassen, alla ca. 500 elever satt i gymnastiksalen p[ l'ktaren och tog bilden som nu kommer h'nga kvar i skolan n'r vi slutar. T'nk om jag kan komma tillbaka om 20 [r och se migsj'lv h'nga d'r p[ v'ggen, mitt bland alla andra. S{ himla coolt. 
 
Kan ju prata lite om helgen ocks[. Sov en v'ldigt massa, gjorde lite l'xor, s[g film med familj och t'nde brasa och s[nt mysigt, var med kompisar de flesta kv'llarna och satt och pratade i Abbys bil, var och kollade p[ halloween-kostymer och annat. L;rdag och s;ndag var jag p[ gymmet (bra trend i know) och var 'ven och gjorde en volont'rgrej med Toms jobb. Var en bra helg. Taggar fredag f;r d[ ska jag p[ ett Halloween-party 'ven fast de 'r en vecka tidigt! M[ste fixa utkl'dnad. Kommer ta bilder, det kommer vara en klassisk grej med lekar osv. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback