+ / −

 
+ efter fredag är allt skolarbete här i Sverige klart för över 1 år
 
+ livet är så himla bra när det är sommar
 
+ tog första doppet i sjön i söndags
 
+ kom ihåg hur man gjorde allt på sommarjobbet
 
+ har 6 skoldagar kvar
 
+ har långhelg denna vecka i och med nationaldagen
 
+ har odlat grönsaker i vårt land
 
 
 
− ska ha nationella i matte 2c imorgon, fruktar att det kommer gå sämre än väntat
 
− har inte köpt konfirmationspresent till min bror
 
− har en biologirapport + komplettering att skriva tills på fredag
 
− måste hinna svara på mejl från min värdsyster
 
− vet inte datum jag ska åka än (to the US alltså)
 
− måste fixa så jag kan åka upp till Stockholm och fixa visum snart
 
− har ont i halsen och tror jag håller på att bli förkyld eller något 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback