skolan, ny klass och Wendys.

okej. så jag var precis på skolan som jag ska gå i, Lee's Summit North High School. och allt bara såg precis ut som i en film. Jag hade verkligen glömt den bilden, tänkt att det skulle se mer ut som hemma osv, men liksomalltsåtyp, kafeterian är runda bord och nästan allt är målat i skolans färger (vinrött och silver). Precis bredvid ligger gympasalen, där alla matcher i basket osv spelas. Där finns skolans sång, ledord och maskor målade på väggarna, golvet är sådär blankt, skinande och det står Lee's Summit North med "highschooltype" och allt! Skåpen är vinröda osv. 
 
Jag skulle lämna in papper där, hade dock inte alla papper så måste åka dit med Abby ikväll (hon har bandcamp nu). Förresten hon är en junior och hon trodde jag också skulle vara junior, meeeeeeeen *trummvirvel* jag kommer vara SENIOR! Så, hehe, är glad. Köpte en skol-t-shirt när jag var där som jag kan ha på matcher och så också. Annars var jag med när Julie skrev in Abby. Vi kom tidigt så det var knappast någon kö, men när vi gick var det lååånga köer, och fick höra att de är lika långa tills klockan 7 ikväll! Man är tvungen att gå till ungefär 6 olika stationer, en med alleriger, bil/parkering, klasser, sporter/aktiviteter, yearbook osv. Känns så otroligt komplicerat när man tänker jämfört med vårt system, men jag tyckte det gick väldigt smidigt. Alla är så himla vänliga och vill hjälpa till och så! Träffade förresten några kompisar till Abby, eller sa hej, till några teaterfriends och trumkompisar! 

Efter skolan droppade jag och Julie in på Wendys och åt lunch. Jag åt en "1/4 pounder with cheese" (royaaaal with cheese) och måste säga att Wendys hamburgare var mycket fräschare än McDonalds, deras grönsaker och brödet och allt. På vägen hem fick jag sms från Lenas pojkvän, Sam, som sa att han köpt en cherryshake på sonic till mig och ställt i kylen (Lena hade berättat att jag gillade den). Så gulligt! 
 
Nu ska jag ut och springa och sedan hoppa i poolen! byeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback