13 August.

Dagen innan skolan började, tog sovmorgon. Åt frukost/fika/lunch och åkte sedan för att köpa skolstartsdressen. Det faktum att det är 25 grader varmt och halva Augusti har passerat gör mig så väldigt glader, jag har tyckt så mycket om klänningar nu men inte kunnat ha det i Sverige. Därför har jag här införskaffat mig en garderob med flera klänningar nu! Köpte en orange/röd klänning som var jättesöt. Efter denna shopping som pågick i några timmar så åkte vi hem så jag kunde byta om inför tennispractice vid 15-17. Gick super på träningen, blev hämtad efter och åkte hem och duschade. Åt middag (burritos med rissoto, sallad, tomat, osv) och gick sedan och spela piano, något jag inte gjort på evigheter. Glömde att jag skulle packa för skolan, spelade piano i två timmar och så kom Abby hem från jobbet. Hon hjälpte mig med vad jag skulle ha på mig och vi satt inne på hennes rum och hade "syster-snack" väldigt sent eftersom jag inte kunde sova. När jag la mig var jag emellertid inte all nervös, bara väldigt förberedd och pepp. 

Kommentarer
Karinlagotto säger:

Kan man få se bilder på klänningar? Och tennisdress?

Svar: kommer snart!
None None

2013-08-17 | 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback