true story bro.

 
Detta är hur jag känner inför mitt prov imorgon. Hoppashoppashoppas att min mattelärare har skrivit frågor på det jag kan. Jag hoppas så innerligt att det är bra frågor.
 
Eftersom jag och min bästa vän Sara ska åka som utbytesstudenter har vi bett om att få läsa klart Matte 2c till sommaren så vi inte behöver repetera allt när vi kommer tillbaka. Detta innebär att vi läser kursen på halva tiden och har dubbel fart just nu. Så resten av klassen har prov på 1 kapitel medan vi har på 1,5 (egentligen skulle vi haft på 2, hehe). Så efter att ha räknat typ 10 sidor i veckan går man nu tillbaka och märker att ungefär hälften fastnat. Känns ju lite segt. Men vad gör man inte för att slippa stressa när man kommer hem efter sitt utbytesår. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback