början.

Mitt första inlägg. Jag har haft väldans (är det ett ord?) svårt för att skriva ett första inlägg, dels p.g.a. tidsbrist men även för att jag inte riktigt vetat säkert om jag vill börja blogga. Men nu kör vi! (Den meningen låter så ironisk  och mesig så vill egentligen ta bort men kommer inte på något bättre.)
 
Jag startar den här bloggen i och med att jag om några månader ska åka iväg till USA som utbytesstudent.
Denna bloggen är till för familj, vänner och om det finns andra som vill läsa om mitt liv, både som utbytesstudent och i "vanliga livet".
 
Ja, de var ju inte så krångligt att skriva lite. Något som är jobbigt är att skriva hejdå i varje inlägg eller någon cheesy avskedsfras på något annat språk. Kommer säkert göra båda deler, eller inget alls. Vi får se. (Inget hejdå nu så sista meningen är lite djup och väldigt dramatisk.)
 
P.S. Ska försöka få lite hjälp med design och så (kan inget om sånt och google kan inte ens hjälpa mig), ogillar att inte bilden är lika bred som text. 
 
P.S.2. Blev många stycken i detta inlägg, hehe.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback